.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صرفا جهت اطلاع!

برنامه تلویزیونی «صرفا جهت اطلاع» مشتریان زیادی از مجلسی‌ها و دولتی‌ها داشت و عمده‌ترین بخش خود را به گاف‌های وزیر نیرو در سفر به هند اختصاص داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاین، «صرفا جهت اطلاع» پنجشنبه شب با انتقاد از دولتی‌ها شروع شد. گویا استانداران و فرمانداران کشور با فشار به مراکز صداوسیمای استان‌ها و دستورالعمل نانوشته‌ای اعلام کردند: «هیچ آیتمی برای «صرفا جهت اطلاع» نفرستید.» مجری برنامه هم گفت: «ما کار خودمان را می‌کنیم اما خدا به همه ما کمی ظرفیت عطا کند.»

بعد از انتقاد از کم کاری‌ها درباره دریاچه ارومیه و خشک شدن دو سوم این دریاچه، دوربین «صرفا جهت اطلاع» به داخل مجلس رفت و با احتیاط به میز صندلی حدادعادل نزدیک شد. «صرفا جهت اطلاع» با نشان دادن چهارپایه سبز رنگی که کنار یکی از نمایندگان مجلس (حداد عادل) در صحن قرارداده شده تا نمایندگان برای لابی با آن نماینده روی آن بنشینند هم قابل توجه بود. مجری گفت «جای گل آقا خالی...» و تصویر یک شماره قدیمی گل آقا را با کاریکاتور‌‌ همان نماینده پخش کرد...

ورود اخضر ابراهیمی به تهران و دیدار وی با رئیس جمهور در حالیکه اخضر نه کراوات زده بود و نه رنگ کت و پیراهن و شلوارش با هم هماهنگ بود، سوژه دیگر این هفته بود تا با پخش تصاویری از کتاب «به من بگو چرا» و تصاویر خوش تیپی اخضر ابراهیم در سفر‌ها و دیدارهای دیگر از او این سئوال پرسیده شود: «به من بگو چرا تیپت یکهو اینطوری شد!»

در بخشی دیگر «صرفا جهت اطلاع»، تصاویر بازدید رئیس جمهور از تمرین تیم ملی به همراه صحبت‌های احمدی‌نژاد پخش شد که به کی روش می‌گفت: «من تند تند گل می‌زنم!» خبرنگار واحد مرکزی خبر هم گفت: «تند تند گل می‌زنی ولی به دروازه خودی نزنی!» و بلافاصله گل استاد اسدی به عابدزاده در بازی با ژاپن پخش شد و مصاحبه استاد اسدی که می‌گفت: «فقط همین یک گل را به خودی زدم و دیگر گل ملی ندارم!»

مجری «صرفا جهت اطلاع» همچنین با نمایش تصاویری از سیل در شمال کشور ضمن انتقاد از ستاد مدیریت بحران گفت یک سیل جان چندین هموطن بهشهری را گرفت پس این همه بودجه برای نشست و سخنرانی و همایش مقابله با بلایای طبیعی به کجا رفته. ضمنا حادثه بهشهر در هفته مقابله با بلایای طبیعی رخ داد.

در آیتم بعدی، بخشی از تبلیغات تلویزیونی یک کامیون پخش شد که نریشن تیزر اعلام می‌کرد: «زیبا و مطمئن با موتور مرسدس بنز...؛ خدمتی دیگر در سال تولید ملی!» و بعد خبرنگار گفت: «سال تولید ملی چه ربطی به موتور بنز دارد؟»

بعد از انتقادهایی از سریال «دیوار» صرفا جهت اطلاع، در بخش‌های پایانی با انتقادات تند و تیزی به وزرای دولت خاتمه یافت. وزیر راه و شهرسازی به واحد مرکزی خبر گفت هوای مناطق زلزله زده هنوز سرد نشده و وقتی خبرنگار گفت سرد شده، نیکزاد پاسخ داد «اگر من رئیس هوا‌شناسی هستم می‌گویم هنوز سرد نشده.»

در ادامه «صرفا جهت اطلاع» تصاویر مدیرکل هوا‌شناسی آذربایجان شرقی را نشان داد که می‌گفت: «هوا زیر صفر است و بارش برف هم در راه!»

صحبت‌های عجیب وزیر نیرو هم آیتم پایانی صرفا جهت اطلاع بود. وزیر نیرو اسم «مان موهان» نخست وزیر هند را مهاتما خواند و خبرنگار گفت: «اینکه اسم گاندی خدابیامرز است. اسم نخست وزیر هند که شما الان آنجا تشریف دارید مان موهان سینگ است.» وزیر نیرو در ادامه گفت: «قرار است درباره خط لوله نفت از ایران به پاکستان و هند با هندی‌ها رایزنی کند» که باز هم خبرنگار گفت: «مجید جان دلبندم، این خط لوله معروف صلح است و مربوط به گاز است نه نفت!»... وزیر نیرو در پایان گفت‌وگویش هم گفته بود: «من امروز به هند تشریف آوردم» که مجری با تعجب گفت: «شما به هند تشریف بردید!؟»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1391
ما در سمنان چنین ادعایی را نشنیدیم اگر جهت اطلاع جرات دارد درباره شهر تهران گزارش تهیه کند....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.793 seconds.